marți, 2 februarie 2016

Comercializarea #Miceliului si a produselor pentru *Cultivarea Ciupercilor*









Suntem Claudio şi Alina Fogli, ne ocupăm de Consultanţă şi distribuim în toată ţara, #Miceliu şi produse destinate Cultivării Ciupercilor.
Îi Ajutăm pe cei interesaţi de Lumea Ciupercilor, să întreprindă un parcurs pregătitor şi să-şi atingă obiectivul Cultivării Ciupercilor Comestibile şi Medicinale.
Ne Adresăm publicului de: începători, celor care vor să facă o Mică Afacere sau pentru consum familial şi nu în ultimul rând celor pasionaţi de lumea ciupercilor.


19 comentarii:

  1. Felicitari pentru blog, am gasit informatii foarte utile, sper sa mai postati si alte idei...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara, am citit articolele dumneavoasta pe care le-am gasit foarte foarte utile, as dori sa cumpar de la dumneavoastra miceliu de pleurotus dar intrebarea mea este daca vinde-ti in cantitate mai mica, 10 -15 l. Sunt incepator in cultivarea ciupercilor si nu am experienta pentru cantitati mari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cantitate minima pentru Pleurotus este 5L
      pentru Champignon este 10 L

      Ștergere
  3. pentru inceput doresc sa incerc sa imi pregatesc singur compostul si pe viitor daca totul merge bine sa ma extind avand la dispozitie o suprfata de 200mp de beci care este nefolosita,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde numai de tine ca totul sa mearga bine, oricum si pe viitor daca vrei sa castigi compostul trebuie sa-l pregatesti tu.

      Ștergere
  4. pentru miceliul de pleurotus de la dumneavoastra ce temperatura necesita la faza de incubare si la faza de fructificare? dupa faza de incubare este nevoie de soc termic?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu inteleg ce legatura are miceliu cu faza de incubare si fructificare,poate dupa ca ai insamantat compostul?
    Daca citesti pe blog sau pe Ebukul scrie toate parametri.
    Nu are nevoie de soc termic

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pt raspuns,nu am fost eu prea explicit, eu cumparam compostul gata insamantat si cel de la care cumparam mi-a spus ca soiul de pleurotus pe care il are necesita soc termic si ca sunt diferite soiuri de pleurotus care necesita diferite temperaturi la faza de fructificare in functie de specie.

    RăspundețiȘtergere
  7. am sa va contactez zilele astea pentru a achizitiona de la dumneavoastra miceliu de pleurotus si poate ceva sfaturi...

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua!
    Am mai vorbit si la telefon,si mi ați raspuns cu amabilitate si profesionalism.
    As avea doua aspecte de clarificat :pentru beciul meu pe care doresc sa l amenaj pentru cultivarea ciupercilor Pleurotus, ce tip minimal de ventilator mi ar trebui?beciul are o suprafață utila de cca 36 mp,inaltime utila de 2,30 m,deci,un volum de cca 80 mc(am si niste schite ,ale beciului);
    Al doilea aspect,ar fi prepararea compostului in regie proprie, asa cum si dumneavoastră mi ati recomandat:am identificat o sursa de baloti din paie din grau;care ar fi mai recomandat,din grâu, din secara,orz,ovaz?nu toti balotii sunt uscați, deci unii sunt un pic inegriti/patati;conteaza umiditatea paielor?conteaza daca mai au in amestec si alte resturi de plante?
    Cam atat deocamdată;
    Mulțumesc!
    Cu stimă,
    Iulian Stanescu

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua!
    Am mai vorbit si la telefon,si mi ați raspuns cu amabilitate si profesionalism.
    As avea doua aspecte de clarificat :pentru beciul meu pe care doresc sa l amenaj pentru cultivarea ciupercilor Pleurotus, ce tip minimal de ventilator mi ar trebui?beciul are o suprafață utila de cca 36 mp,inaltime utila de 2,30 m,deci,un volum de cca 80 mc(am si niste schite ,ale beciului);
    Al doilea aspect,ar fi prepararea compostului in regie proprie, asa cum si dumneavoastră mi ati recomandat:am identificat o sursa de baloti din paie din grau;care ar fi mai recomandat,din grâu, din secara,orz,ovaz?nu toti balotii sunt uscați, deci unii sunt un pic inegriti/patati;conteaza umiditatea paielor?conteaza daca mai au in amestec si alte resturi de plante?
    Cam atat deocamdată;
    Mulțumesc!
    Cu stimă,
    Iulian Stanescu

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna seara Iulian
    1)Ventilatorul din partea de sus trebuie sa fie macar de 350-400 mc pe ora, in partea de jos macar de 300mc pe ora.
    2)Paile de greu sunt cele mai potrivite,dar sunt bune si de secara,orz,ovaz,dar trebuie sa nu fie mucegaite sau cu un miros urat.Eu va sfatuiesc ca de prima data sa folositi doar paie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulțumesc! Ne punem pe treabă;vreau să ti urmez sfaturile pas cu pas,chiar dacă deocamdată incepem cu puțin, este importantă satisfacția reusitei.Sa fac comandă de micelium de pleurotus, pentru 20 saci compost de pe acum,sau lăsăm să avansez eu cu prima faza de pregatire a compostului/paielor?.Fac cum zici tu!
    Stimă,
    Iulian

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa trebuie,sa invati si incepi cu putin

      Ștergere
    2. Buna seara. As vrea sa cultiv shiitake pentru familia mea. Ce imi recomandati sa cumpar si ce conditii trebuie sa le asigur? Multumesc!

      Ștergere
    3. Ceau Corina, esti pe siteul, apasa butonul unde scrie Shiitake si citesti articolele.Nu am inteles intrebarea -ce-mi recomandati sa cumpar!-

      Ștergere