luni, 7 noiembrie 2016

Găseşte drumul cel mai Sigur spre Succes


















Ok, acest Post este special, din câteva considerente:

- În primul rând, am intenţia să-ţi dezvălui cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o cu privire la Cultivarea Ciupercilor.

- În al doilea rând, aş vrea să te invit să răspunzi la acest e-mail, în special la o simplă întrebare.

Ok?

Cu ani urmă am început drumul meu (să cultiv Ciuperci), acesta a fost un parcurs lung şi sinuos, primele mele proiecte au avut puţin succes şi am fost pe punctul de a renunţa de nenumărate ori.
Dar nu am făcut-o!

Nu m-am dat bătut, am avut forţa şi determinarea de a continua, iar acest lucru m-a recompensat pe termen lung.
Am învăţat multe lucruri, mai ales, eşec după eşec, am învăţat să disting 3 grave şi banale erori care mi-au congelat câştigurile mai mult de 2 ani, în mod descurajator.
Iată-le! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu